Borgen
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemHemGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in
Sök
 
 

Visa resultat som:
 
Rechercher Avancerad sökning
Logga in
Användarnamn:
Lösenord:
Logga in mig automatiskt: 
:: Jag har glömt mitt lösenord
Senaste ämnen
» Hej då! Nu lämnar jag Borgen.
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimetor okt 13 2011, 13:12 av Gäst

» Borg-Chatten
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimelör apr 10 2010, 10:21 av Gäst

» Nystart på borgen
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimetor apr 01 2010, 09:30 av ludant

» Va tomt det är....
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimetor mar 04 2010, 16:37 av ludant

» Borgens rollspel!
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimetis feb 23 2010, 14:35 av Minna

» ord-lek nr2
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 14 2010, 15:28 av ludant

» Ord-lek so är rolig!
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 14 2010, 15:27 av ludant

» Det var en gång
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 14 2010, 15:26 av ludant

» Byteshandel-Lista
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimelör feb 13 2010, 16:29 av ludant

Toppförfattare
ludant
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
Elefant
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
ottgra
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
Bass
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
Wartem
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
Strkv
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
film boken
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
Minna
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_lcapTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_voting_barTråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_vote_rcap 
Social bokmärkning
Social bokmärkning reddit      

Bookmark and share the address of Borgen on your social bookmarking website

Bokmärk och dela adressen Borgen på din social bokmärknings-webbplats

 

 Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimefre feb 05 2010, 19:28

Vi tre admin måste ta och skärpa oss tydligen! Starkov på sidan har sagt att vi har härmat hans forum Midnight Yellow, det kan ligga en gnutta sanning i det, det han tycker vi härmat är:

* Grupperna
* Reglerna
* Trådar i Gruppforumen
* m.m.

Har en medlem klagat måste man ju fixa det på nått sätt.
Så därför, jag vet inte allt om hur administrationspanelen funkar,
så jag ska jobba på en lösning och hoppas nån kan hjälpa till här.
ändrade tråd namnet /ludant
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimefre feb 05 2010, 19:37

Jag ändrar namnet från klanforum till gruppforum.
Till överst på sidan Gå ner
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimefre feb 05 2010, 19:48

rövare får heta tjuvar.

riddare får heta soldater.

friherrar får heta baroner.

munkar får heta munkar helt enkekt.
Till överst på sidan Gå ner
film boken
Min MSN
Min MSN



Antal inlägg : 2
Blev medlem : 10-02-05

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimelör feb 06 2010, 12:21

ok......... cherry sunny Sleep
Till överst på sidan Gå ner
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimelör feb 06 2010, 13:34

film boken skrev:
ok......... cherry sunny Sleep

Kul att vanliga medlemmar svarar, pådet senaste 22 timmarna har jag och Kvacket fått svara på varandras inlägg hela tiden.
Till överst på sidan Gå ner
Wartem
Arbetare i köket
Arbetare i köket
Wartem


Antal inlägg : 11
Blev medlem : 10-02-02

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimelör feb 06 2010, 22:27

Starkov får väl ta det som en komplimang ? Smile
Till överst på sidan Gå ner
ludant
Store admin
Store admin
ludant


Antal inlägg : 130
Blev medlem : 10-02-01
Ålder : 25
Ort : timitam

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 00:01

Doktor Jeff skrev:
rövare får heta tjuvar.

riddare får heta soldater.

friherrar får heta baroner.

munkar får heta munkar helt enkekt.
vad var det för fel på de gamla, det var ju inte så lika.
Det tycker jag var lite väl överdrivet.
Till överst på sidan Gå ner
https://borgen.swedishforum.net
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 12:51

vet, vi hade inte mycket val, Starkov kom och anklagade oss för kopiering, och blev liksom lite sur.
Till överst på sidan Gå ner
ludant
Store admin
Store admin
ludant


Antal inlägg : 130
Blev medlem : 10-02-01
Ålder : 25
Ort : timitam

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:04

dem var ju nte ändå så lika.... sidan är ju inte helt kopierad vi behöver ju inte ha snott det från mn, jag hittar iallafall inget ställe där det står dom här klanerna
Till överst på sidan Gå ner
https://borgen.swedishforum.net
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:05

Nepp, men Starkov tyckte det
Till överst på sidan Gå ner
ludant
Store admin
Store admin
ludant


Antal inlägg : 130
Blev medlem : 10-02-01
Ålder : 25
Ort : timitam

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:14

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad nej jag tycker det var verkligen överdrivet.
Till överst på sidan Gå ner
https://borgen.swedishforum.net
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:33

Ja med i viss mån, men Starkov sa ju att vi kopierat så vi hade ju inget val vi kunfde ju inte snäsa av en medlkem tyckte jag och KaR
Till överst på sidan Gå ner
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:41

Hoppas strkv skriver snart, wooohuhooho-.
Till överst på sidan Gå ner
Strkv
Min MSN
Min MSN
Strkv


Antal inlägg : 6
Blev medlem : 10-02-05

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:43

Jag har redan svarat på MN.. Onödigt att diskutera om samma sak två gånger i rad, men om ni så gärna vill så kan jag kopiera mitt inlägg =)

Starkov skrev:
Ludant skrev:
starkov jag skulle uppskatta att du förklarade lite mer vad som var felet med nästan hela sidan, det var juändå ite så jättelikt

"Borgherrevalet", ni sade att klanerna var tagna från midnight och omgjorda, reglerna var kopierade från mig, och så vidare.. Smile Det gjorde inte så mycket, men jag tyckte att ni kunde åtminstone fråga om tillstånd att ta t.ex. reglerna ^^

Lancelot skrev:
Tycker ja med i viss mån, och varför klagade du+ Du skrev inget inlägg du tog upp det med kaR å mig i chatten vi säger inte att dy bgjorde fel menj vi har gjot en tråd om det så vi kan disskutera på Borgen.swedishforum.net

......... va?
Till överst på sidan Gå ner
ludant
Store admin
Store admin
ludant


Antal inlägg : 130
Blev medlem : 10-02-01
Ålder : 25
Ort : timitam

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:45

den här gjordes innan du sa det på mn och det här med att det är ungefär som på mn det var bara jag som är så lat att jag inte orkar skriva det
Till överst på sidan Gå ner
https://borgen.swedishforum.net
Strkv
Min MSN
Min MSN
Strkv


Antal inlägg : 6
Blev medlem : 10-02-05

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:47

Nu förstår jag inte riktigt... O.o Ni frågade vad som var likt och jag svarade på midnight, och så drog jag in det inlägget här. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 16:55

Bra ide!
Till överst på sidan Gå ner
ludant
Store admin
Store admin
ludant


Antal inlägg : 130
Blev medlem : 10-02-01
Ålder : 25
Ort : timitam

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 17:56

nu verkar det som allt är uträtt och så då tar jag och låser tråden
Till överst på sidan Gå ner
https://borgen.swedishforum.net
Elefant
Admin
Admin
Elefant


Antal inlägg : 110
Blev medlem : 10-02-01
Ort : Valendatuna

Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitimesön feb 07 2010, 21:45

bra idé.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) Empty
InläggRubrik: Sv: Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)   Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått) I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tråden där vi kan disksutera det här med klagomålen från starkov!(Klagomål som sidan fått)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Borgen :: Allvaret-
Hoppa till: